Vios Trappen

Een multifunctioneel verdiepingsmeubel

DE UITDAGING

Als je de positie van marktleider hebt bereikt en je oude rol bent ontgroeid, vraagt dat om een herpositionering. Zodat je je vooruitgang, vernieuwing en digitalisering zichtbaar maakt. Met die vraag kwam Vios Trappen bij Steets.

ONZE ROL

  • Merkpositionering
  • Merkidentiteit
  • User Experience Design
  • User Interface Design
  • Marketing

Pas met de geur van hout dat bewerkt wordt in je neusgaten, ervaar je écht hoe het er bij Vios aan toe gaat. Daarom zijn we begonnen in de fabriek. Van daaruit volgde workshops, brainstorms, sprintsessies en nog meer meetings. Intensief, maar juist dat leverde veel creatieve output op waar wij onze tanden in konden zetten.

RESULTATEN

In het verlengde van een complete rebranding en nieuwe website hebben we ook het businessconcept TrapSelect flink doorontwikkeld: een tool waarmee opdrachtgevers hun kopers zelf een trap volledig kunnen laten samenstellen. Volledig naar eigen wensen en smaak, zonder dat de aannemer hier omkijken naar heeft.

#1

Rebranding en nieuwe website.

#2

Volledig custom applicatie om trapconfiguraties te maken.

#3

Maatwerk analytics-integratie op basis van een custom datamodel. Funnels, flows en op maat gemaakte tabellen zorgen voor data-driven aanpak.

Deel met anderen

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Volgend project

Serieuze boodschap, frisse uitstraling