Een ICT-partner die het nét even anders aanpakt, verdient een unieke merkidentiteit. Daarom hebben we gekozen voor een frisse en knallende huisstijl, een tikje drieste tone-of-voice en een sprekend webdesign.
Yellow Spring was een startende onderneming toen ze ons vroegen of we hun konden helpen bij het opbouwen van hun merk. Dat mocht helemaal from scratch: nieuwe naam, nieuwe positionering, nieuwe site, nieuwe marketingaanpak. Aan de energie binnen het bedrijf merkten we al snel dat dit niet zomaar een ICT-bedrijf is. Integendeel: Yellow Spring kruipt in de huid van je onderneming en bouwt vanuit jouw business case je ICT op, zodat je oplossingen krijgt die werken voor jou. Een mooi project om onze tanden in te zetten dus.
Samen met Yellow Spring zetten we een branding en strategie op die uitdrukken wie ze zijn: een frisse wind in je ICT. Met die merkpositionering en -strategie in de hand gingen onze designers, developers, marketeers en copywriters aan de slag. De resultaten zie je hieronder; met al deze uitgewerkte middelen timmeren Yellow Spring en Steets samen aan de weg in een zeer concurrerende markt.
Yellow Spring, een merk dat zich onderscheidt in een wereld vol dertien in een dozijn. Want saaie ICT-partijen zijn er al genoeg. Het verhaal van Yellow Spring past écht bij het bedrijf. Wanneer je met ze spreekt, voel je het enthousiasme en de gretigheid. Daar hoort een online platform bij dat het merk goed weerspiegelt. Resultaat: een website met karakter en een platform om verder te groeien met contentmarketing en leadgeneratie.
Een mooi merk alleen is niet genoeg. In nauwe samenwerking met het team van Yellow Spring timmeren we aan de weg om het merk online een goede positie in de markt te geven. Met een zoekmachinemarketingplan werken we data-gedreven aan goede vindbaarheid. Met een geoliede contentmachine, ondersteund met bedrijfsherkenning, call tracking en remarketingcampagnes weten we de betrokken doelgroepen nogmaals te bereiken. En dat leidt tot mooie resultaten.