Waaijenberg mobiliteit
Waaijenberg mobiliteit
Merkstrategie, Beeld- en vormconcept
De uitdaging
Hoe vertellen we als marktleider ons verhaal?
Een positie in het verleden is geen garantie voor de toekomst. Vanuit dit besef klopte WTH bij ons aan met de vraag: hoe vertellen we ons verhaal op de juiste manier? Hoe claimen we opnieuw onze positie? Scherpe strategische keuzes had WTH al gemaakt. Aan ons de eer om de vertaalslag te maken naar een kapstok voor de merkpositionering.
De positie van marktleider krijg je niet, die moet je verdienen. En je moet blijven bewijzen dat je die positie waard bent. Dat vraagt om visie, keuzes én een krachtig merkverhaal. Uitgewerkt in middelen, maar vooral uitgewerkt in gedrag. Merkwaardig gedrag dat past bij een leider.
WTH is een sterk merk en een organisatie met ambitie. WTH neemt graag het initiatief. Om vervolgens de aansluiting te zoeken bij partners die dit delen en ook graag grenzen verleggen. Verbinden is voor WTH een manier om te vernieuwen, dat merk je in alles.
Gebouwen zijn er voor mensen. Om in te wonen, ontspannen, werken, leren en presteren. Gebouwen moeten daarom niet alleen duurzaam, maar vooral ook leefbaar zijn. Vanuit die visie pakt WTH een uitdagende rol: het vinden van de optimale balans tussen duurzaamheid, gezondheid en comfort. WTH is een merk dat een comfortabel gevoel geeft in een sterk veranderende wereld. Daarom werken partners graag samen omdat ze op de visie en expertise van deze marktleider kunnen vertrouwen. Maar ook omdat WTH hen inspireert doordat de de organisatie zichzelf blijft uitvinden en vernieuwen.
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.