Waaijenberg mobiliteit
Waaijenberg mobiliteit
Merkstrategie, Beeld- en vormconcept
De uitdaging
Een duidelijke positie vanuit een scherpe focus
Als Active Philanthropist investeert de Noaber Foundation in uiteenlopende projecten op het gebied van gezondheid en IT. Noaber vroeg ons te helpen hun verhaal te vertellen. Een belangrijk verhaal.
Selectie bij de poort
Een foundation als Noaber is kritisch op de projecten die het bijstaat. Daarom is het belangrijk dat het verhaal een selectie bij de poort afdwingt en helpt de juiste kansen naar voren te halen. Bij een innovatief en agile merk als Noaber hoort een uniek verhaal.
Met deze formulering beschrijven we de rol en het doel van Noaber. Waarbij impact management belangrijk is. Waarbij health het vermogen is van mensen om zich aan te passen en een eigen regie te voeren, in het licht van fysieke, emotionele en sociale uitdagingen.
Noaber.com
Als gevolg van demografische ontwikkelingen nemen zorgvragen en de druk op het zorgaanbod toe en gaan de zorgkosten omhoog. De uitdaging is (dus) het ontwikkelen van oplossingen die een duurzame, betaalbare en bereikbare zorg voor gezondheid garanderen. Deze oplossingen vragen in veel gevallen om een veranderingen voor burgers/patienten, zorgprofessionals en orgainsaties. Vaak gaat het daarbij om veranderingen op het gebied van regelgeving, vergoeding, acceptatie en meer. Actieve betrokkenheid van alle stakeholders is een belangrijke voorwaarde voor veranderingen.
Het bevorderen van gezondheid en gezond leven ziet Noaber als oplossing voor deze uitdaging. Met andere woorden: het verlengen van de periode waarin we gezond of zo gezond mogelijk leven.
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.