Blog
Zelf hebben we er tot nu toe nog niet veel over gezegd, maar Loopings.com was direct na de lancering van de nieuwe website van Wildlands Adventure Zoo enthousiast. Zij schreven onder andere: “De Drentse dierentuin koos voor een overzichtelijke en strakke opmaak, die eveneens geschikt is voor mobiele telefoons.” aldus het nieuwsbericht van Loopings.com.
Om de lancering tot een succes te brengen hebben we o.a. het volgende gedaan:
En zijn we nu klaar? Nee zeker niet! We hebben de website als een MVP (minimal viable product) gebouwd. Dit betekent dat we nu in samenwerking met de IT-, HR- en marketing teams van Wildlands de website steeds verder uitbreiden met nieuwe functionaliteiten. Ook optimaliseren we waar nodig bestaande onderdelen op basis van data-analyse, feedback en gebruikersonderzoek.
Nu de MVP gelanceerd is, werken we druk door aan een de Duitse versie van de website, zo snel als mogelijk wordt de ticketshop (die veel beter presteert) vernieuwd en daarna volgen de overige modules.
Daarnaast werken we aan de online omgeving voor abonneehouders en zakelijke klanten zodat zij meer zelf kunnen regelen (self service). Je moet hierbij denken aan het verlengen, opzeggen en uitbreiden van abonnementen of partners die zelf actiecodes (bijv. Center Parcs) kunnen genereren.
Naast Ouwehands Dierenpark is dit de tweede klant in deze specifieke sector waar we apetrots op zijn om voor te mogen werken. Zeker voor partijen die al werken met Elli hebben we een interessante propositie om het beheer van de tickets te vereenvoudigen en conversie te maximaliseren.
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.