Blog
Vandaag is de branding van Veenendaal gelanceerd onder toeziend oog van de Commissaris van de Koning. Samen met Beeldenstorm hebben wij deze branding ontwikkeld en in een nog breder collectief gaan we marketing verder oppakken. Wij zijn trots op deze samenwerking en nog trotser op het resultaat!
In de etalage zetten
We merkten dat met name mensen van buiten Veenendaal geen goed beeld hebben van de stad. Het ondernemende, verbindende én comfortabele karakter willen we meer profileren. Anders gezegd: we gaan onszelf beter in de etalage zetten. Onder #ditisveenendaal gaan we zo werken aan een beter merkbeeld van onze prachtige stad.
De uitwerking van de branding en straks ook de marketing is een mooi voorbeeld van Veenendaals ondernemerschap: een co-productie van Beeldenstorm en Steets.
Zie ook de website: www.ditisveenendaal.nl
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.