PXL is van naam veranderd en heet vanaf nu Steets. De reden daarvoor is niet heel spannend, maar wel spannend genoeg om de knoop door te hakken. Wij groeien hard en willen de toekomst in met een naam die onze meerwaarde beter weerspiegelt. Een naam met een verhaal. Een nieuw merk om duidelijk te laten zien wie we zijn en waar we voor staan.
Met inmiddels 32 collega’s bouwen wij aan sterke merken én merken die sterk willen worden. Dat deden we als PXL; dat doen we nog steeds. In een mix van strategie, concept, creatie, code en interactie werken we aan lange termijn merkbeleving. Dat houdt nooit op, want een merk is nooit af. Een merk zit tussen de oren van mensen. En mensen veranderen, omdat de wereld om hen heen verandert. Steeds sneller. Steeds ingrijpender.
In deze dynamiek willen wij steeds de essentie van jouw merk uitdragen. Meebewegen met veranderingen. Steeds analyseren en verbeteren. Steeds klantgerichter. Steeds relevanter. En steeds interactiever. Een merk bouwen gaat tenslotte over relaties en daarmee over tweerichtingsverkeer.
Steeds is dus gewoon ons woord. Met schaamteloze taalkundige brutaliteit hebben we er een palindroom van gemaakt. Gewoon, omdat het kan. En omdat we het tweerichtingsverkeer er zo treffend mee verbeelden. Daar staan wij voor: mensen met merken verbinden. Steeds opnieuw. Met meer merk en meer business als resultaat.
We bedenken, ontwikkelen en verbeteren. Bekijk onze aanpak voor een compleet overzicht van onze diensten.
Meer weten? Vraag hieronder ons inspiratieboek aan of bekijk ons recente werk. Of neem gelijk contact met ons op. Dat is nog steeds de snelste weg naar resultaat.