Waaijenberg mobiliteit
Waaijenberg mobiliteit
Merkstrategie, Beeld- en vormconcept
De kracht van een groep specialisten
De uitdaging
Dolmans bestaat uit een groep specialistische bedrijven. En daar zit ook precies de kracht: in de combinatie. Alleen was die combinatie niet altijd goed zichtbaar. Klanten begrepen het soms ook niet meer. Dus mochten wij meedenken over hoe we deze groep van specialisten konden samenbrengen in één zuiver merkverhaal.
Merkwaardigheid
De verbinding tussen alle gespecialiseerde bedrijven wordt gemaakt door mensen. Niet de dienst, maar het proces maakt Dolmans onderscheidend. De merkwaardigheid van deze mentaliteit vormde de basis voor een krachtige merkpositionering
Terug naar de basis
De richting voor een uitgesproken merkpositionering is in samenwerking met FlowResulting uitgewerkt. Maar om van daaruit de vertaalslag te maken naar een merkprofiel, moesten we terug naar de basis. En vooral: op zoek naar de verbindende elementen tussen de diversiteit van bedrijven.
Niets is te Dolmans
Klanten gelukkig maken. In goede en slechte tijden. Dat is niet eenvoudig, maar Dolmans doet het. Daarom gaan ze voor klanten door het vuur, letterlijk en figuurlijk. Omdat niets te Dolmans is, durven we het aan om de belofte neer te zetten als een krachtige claim: gegarandeerd een goed gevoel.
Dolmans.com
Dolmans is een groep specialistische bedrijven in de facilitaire dienstverlening. Niet zomaar een schoonmaakbedrijf, maar veel meer dan dat.
Menselijke maat
Alles en iedereen binnen Dolmans wil klanten blij verrassen. In alles wat ze doen. Door met onverwacht goede oplossingen te komen, proactief in te spelen op onuitgesproken wensen en een feestje te maken van alle voor de klant belangrijke momenten.
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.