Wij bouwen aan merken en merkbeleving

Elkaar sterker maken, doen we

Beeld- en vormconcept, Campagnes, Ontwerp en opmaak

De uitdaging

Een krachtig merk nog verder versterken

BMN Bouwmaterialen is een begrip in de markt. Met veel trouwe en enthousiaste klanten. Alleen is het merk niet meegegroeid met het aantal vestigingen en de eigentijdse oplossingen om steeds beter te bouwen. De uitdaging die wij met BMN Bouwmaterialen hebben opgepakt is het ontwikkelen van een krachtige merkpositionering.

Elke klant de beste in zijn vak maken
BMN heeft een duidelijke ambitie: de beste worden in de ogen van haar klanten. Dat kan maar op één manier. Door klanten te helpen de beste in hun vak te zijn. Dat doet BMN door haar klanten telkens een stap voor te zijn met slimme oplossingen, waarmee zij snel kunnen inspelen op veranderingen in hun sector en blijvend beter kunnen bouwen.

Merkstrategie
De slagkracht in de organisatie is enorm, maar het aantal verschillende klantgroepen ook. Dus hebben we eerst een gelaagdheid aangebracht om vanuit daar gestructureerd met het merk aan de slag te kunnen.

Merkessentie
Vanuit een krachtige merkessentie hebben we de vertaling gemaakt naar de positionering. Waarbij een set van merkwaarden sturend is voor het uitbouwen van het merk in de organisatie. Daarnaast helpen wij BMN Bouwmaterialen met de doorvertaling naar creatieve concepten en uitingen voor verschillende kanalen.

Doen we

Bouwen is een prachtig vak, maar ook een uitdagend vak waarin veel verandert. BMN Bouwmaterialen doet er alles aan om klanten te laten uitblinken in hun vak. Vandaag en morgen. Op elk niveau, in het hele nieuwbouw- en renovatieproces, van groot tot klein.

Deze belofte is typerend voor de mentaliteit binnen BMN Bouwmaterialen. Gewoon doen. Er werk van maken om klanten echt te leren kennen en te weten wat ze nodig hebben. Vooruitdenken, kansen grijpen en op alle fronten een stap extra doen om samen succesvol te zijn. Door daar in uit te blinken, vanuit meer dan 80 vestigingen in heel Nederland, wordt BMN Bouwmaterialen een steeds sterker merk.

Samenvattend;
wat we gedaan hebben:

#merkstrategie
#merkpositionering
#conceptontwikkeling
#campagne
#lancering
#logo en huisstijl
#webdesign en development

Maak een supportticket aan

Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.


Geen bestand gekozen
Screenshot (van bijv. de foutmelding)
jkjnwer