Brand new day: een nieuwe merkpositionering voor Steets

Als ondernemer groei en verander je constant. Elke zoveel tijd is het daarom goed om pas op de plaats te maken en na te gaan of je huidige branding nog bij je past. Dat deden wij ook en wat bleek: Steets was toe aan een herpositionering. Gelukkig hebben we alle expertise in huis om dat aan te pakken. Vol trots presenteren we het resultaat: een spiksplinternieuwe brand story, huisstijl en website.

We make you focus

Het is onze missie om merken betekenis te geven. Door de kracht van branding te combineren met digitale innovatie. We doen what makes sense en maken het logisch, intuïtief, simpel, echt en eigen. Voor een sterkere business case, die ook nog relevant is in de wereld van morgen. We geloven daarbij in de drie-eenheid van business, technologie en creativiteit – in elk project zorgen we dat deze drie elementen elkaar versterken.

En dus noemen we onszelf een creative digital agency. Met een nieuwsgierige geest en een zakelijk hart helpen wij je om je blik te verruimen en scherpe keuzes te maken. Om je merk eigenheid en concrete betekenis te geven. Om consistent te zijn en tegelijkertijd relevant te blijven. En samen te focussen op vooruitgang. Steeds opnieuw.

En nu?

Nu zetten we deze koers voort. Ben je klant, dan merk je daar eigenlijk niets van. Behalve dan aan het feit dat wij veel energie hebben gekregen van zo’n nieuw, kloppend merkverhaal dat veel beter reflecteert wie we zijn geworden. Wij kunnen niet wachten om ernaar te gaan leven en merken aan eigenheid, betekenis en relevantie te blijven helpen.

Vragen (of complimenten, mag ook) over ons nieuwe verhaal? Of ben je zelf toe aan een herpositionering? Voel je welkom op ons oude vertrouwde kantoor in Veenendaal. We gaan graag met je in gesprek.

Geschreven door

Gerrit van der Pest

Deel met anderen