Strategie
Wij geloven dat het ontwikkelen van een sterk merk hét verschil maakt in de huidige digitale wereld. In al het communicatiegeweld vallen sterke merken op. Ze blijven dicht bij zichzelf en weten mensen persoonlijk te triggeren met een heel eigen verhaal. Elke organisatie heeft zo’n verhaal. Wij graven het op, brengen het terug tot de kern én tot leven.
Deze twee vragen gaan wat ons betreft hand in hand, omdat we graag werken aan resultaat. Elke medewerker is het merk. Dat is ons vertrekpunt. Logisch dus dat we medewerkers betrekken bij het vormgeven van de merkidentiteit. Wie ben je echt, wat vind je belangrijk en waar sta je voor? Een waardevolle merkidentiteit is oprecht, dus geloofwaardig.
Geloofwaardigheid is één, maar hoe zorg je ervoor dat jouw merk er ook toe doet? Daarvoor moet het merk relevant en onderscheidend zijn. Dus kijken we goed om ons heen, praten we met klanten en zoeken we naar dat ene woord dat de potentie heeft om een (latent) probleem of conflict in de markt op te lossen en jouw merk anders maakt dan alle andere merken. De essentie. Het hele merk wordt hierop gebouwd.
Bart Koppenaal
Online strateeg / Partner
Jasper Mulders
Online strateeg / Partner
Louis Diepeveen
Strateeg / Partner
Ron van Otterlo
Art director
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.