Wij bouwen aan merken en merkbeleving

Creatie

In alles wat we maken zoeken we naar de emotionele klik

We kiezen vaker met ons hart dan met ons hoofd. Mensen laten zich leiden door allerlei emotionele drijfveren. Vaak onbewust. Ze willen ergens bijhoren of zich juist onderscheiden van anderen, vrij en onafhankelijk of succesvol zijn. In alles wat we maken zoeken we daarom naar de emotionele klik om mensen vaker en met meer overtuiging te laten kiezen voor jouw merk.

Een goed creatief concept is herkenbaar en toch origineel


In de creatieve fase leggen we hiervoor de basis, met de inhoudelijke onderbouwing vanuit de merkstrategie als uitgangspunt. Als je weet wie je bent, weet je ook hoe je eruit wilt zien, hoe je praat en wat je belooft. Dit vertalen we naar een creatief concept. Een overkoepelend idee dat de kern van het merk raakt en alle communicatie met elkaar verbindt.

Het is de manier om de propositie over te brengen en de kapstok om – vaak voor een langere periode – campagnes en communicatie-uitingen aan op te hangen. Een goed creatief concept is herkenbaar en toch origineel. En bevat een sterke emotionele prikkel om mensen positief te beïnvloeden. Het is het idee dat de technologie tot leven brengt en daarmee de basis voor alles wat we ontwerpen en ontwikkelen.

Team Creatie

  • Abdula Musa

    Animator

  • Alexes Glover

    Digital marketeer

  • Arjen de Koning

    Grafisch ontwerper

  • Bettine Henken

    Vormgever / DTP'er

  • Joël Nahuis

    Team Lead Digital Marketing

  • Nick Mahulete

    Digital marketeer

  • Stella van der Bie

    Copywriter

  • Theo Ypma

    Vormgever / DTP'er

Voor jouw merk een creatief concept maken?

Neem contact op

Maak een supportticket aan

Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.


Geen bestand gekozen
Screenshot (van bijv. de foutmelding)
jkjnwer