Creatie
We kiezen vaker met ons hart dan met ons hoofd. Mensen laten zich leiden door allerlei emotionele drijfveren. Vaak onbewust. Ze willen ergens bijhoren of zich juist onderscheiden van anderen, vrij en onafhankelijk of succesvol zijn. In alles wat we maken zoeken we daarom naar de emotionele klik om mensen vaker en met meer overtuiging te laten kiezen voor jouw merk.
In de creatieve fase leggen we hiervoor de basis, met de inhoudelijke onderbouwing vanuit de merkstrategie als uitgangspunt. Als je weet wie je bent, weet je ook hoe je eruit wilt zien, hoe je praat en wat je belooft. Dit vertalen we naar een creatief concept. Een overkoepelend idee dat de kern van het merk raakt en alle communicatie met elkaar verbindt.
Het is de manier om de propositie over te brengen en de kapstok om – vaak voor een langere periode – campagnes en communicatie-uitingen aan op te hangen. Een goed creatief concept is herkenbaar en toch origineel. En bevat een sterke emotionele prikkel om mensen positief te beïnvloeden. Het is het idee dat de technologie tot leven brengt en daarmee de basis voor alles wat we ontwerpen en ontwikkelen.
Abdula Musa
Animator
Alexes Glover
Digital marketeer
Arjen de Koning
Grafisch ontwerper
Bettine Henken
Vormgever / DTP'er
Joël Nahuis
Team Lead Digital Marketing
Nick Mahulete
Digital marketeer
Stella van der Bie
Copywriter
Theo Ypma
Vormgever / DTP'er
Heb je een probleem of een vraag over je website of intranet? Gebruik dan onderstaand formulier. Probeer zo concreet mogelijk je vraag of foutmelding te omschrijven, dat helpt ons enorm je zo goed mogelijk te helpen.